توبهترين بودي...
lovely girl
درباره وبلاگ


ارمیتا تو واقعا کی هستی؟!

پيوندها
ابری بر روی باران
love
روياي خسته..
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely girl و آدرس armi-lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 37288
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
tiyara najafi
tanha dalile zendegi

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : tiyara najafi

شبي غمگين شبي باراني و سرد
مرا در غربت فردا رها کرد
دلم در حسرت ديدار او ماند
مرا چشم انتظار کوچه ها کرد
به من مي گفت تنهايي غريب است
ببين با غربتش با من چه ها کرد
تمام هستي ام بود و ندانست
که در قلبم چه آشوبي به پا کرد
و او هرگز شکستم را نفهميد
اگر چه تا ته دنيا صدا کرد

خيانت تنها اين نيست كه شب را با ديگري بگذراني ... خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خيانت تنها اين نيست كه دستت را در خفا در دست ديگري بگذاري ... خيانت ميتواند جاري كردن اشك بر ديدگان معصومي باشد



نظرات شما عزیزان:

tiyara
ساعت20:36---14 تير 1390
mer30 az hame..chash behetun sar mizanam

رامین
ساعت11:57---14 تير 1390
بازم عکس منکراتی گذاشتی تو وبلاگت
اخرش فیلتر میشی


رامین
ساعت11:20---14 تير 1390
ببخشید
شرمندتم بخدا
کجا برم نفسم بهتر از پیش تو
هیچکدوم از این خیانتا که گفتی من نکردم خدارو شکر
ببخش ناراحتت کردم........خودم ناراحت بودم میدونی که چرا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: